第一次聽到Mr. Probz的聲音

是在某個訂閱很久的YOUTUBE頻道裏頭

那種低沉卻又富有磁性的嗓音

實在很容易令人著迷

而這首的曲風 卻讓我又有了不同的感受

不自覺就repeat了好幾次









Mr. Probz - Nothing Really Matters



When she's O.K.
Then I'm alright
When she's awake
I'm up all night
Nothing really matters
Nothing really matters

當她沒事
我也很好
當她醒來
我整夜都沒睡
一切都不是那麼重要
一切都不是那麼重要

I see her face
And in my mind
I seize the day
Whenever she's nearby
It's like nothing really matters, no
Nothing really matters

我看著她的臉
而在我的心裡
我要把握那些日子
不論她離我多麼的近
這意味著一切都不是那麼重要 不
一切都不是那麼重要了

She completes me
How she reads me
Right or wrong

她讓我變得完整
不論她是怎麼看我
對的或錯的

It's so clear she's
All that I need
All I need

很明顯的 她
就是那個我想要的
就是我所需要的

I know what it feels like
I know what it feels like
Swimming through the stars when I see her
And I don't need air 'cause I breathe her

我知道那是什麼樣的感覺
我知道那是什麼樣的感覺
當我看見她時 像是穿越天上繁星
而我不需要氧氣 因為她就是我的空氣

I know what it feels like
I know what it feels like
I breathe her
I breathe her
Every time I see her
Every time I see her, oh

我知道那是什麼樣的感覺
我知道那是什麼樣的感覺
她就是我的空氣
她就是我的空氣
每次當我看到她的時候
每次當我看到她的時候

When I'm lost
And need a sign
She leads the way
And I'll be fine
Nothing really matters
Nothing really matters

當我迷失的時候
並且需要一個指引
她給了我一個方向
而我會變得沒事
所以一切都不是那麼重要
一切都不是那麼重要

She completes me
How she reads me
Right or wrong

她讓我變得完整
不論她是怎麼看我
對的或錯的

It's so clear she's
All that I need
All I need, yeah

很明顯的 她
就是那個我想要的
就是我所需要的

I know what it feels like
I know what it feels like
Swimming through the stars when I see her
And I don't need air 'cause I breathe her

我知道那是什麼樣的感覺
我知道那是什麼樣的感覺
當我看見她時 像是穿越天上繁星
而我不需要氧氣 因為她就是我的空氣

I know what it feels like
I know what it feels like, yeah
I breathe her
I breathe her
Every time I see her
Every time I see her, oh

我知道那是什麼樣的感覺
我知道那是什麼樣的感覺
她就是我的空氣
她就是我的空氣
每次當我看到她的時候
每次當我看到她的時候

Every time I see her, oh
Every time I see her, oh

每次當我看到她的時候
每次當我看到她的時候

Well she's O.K.
And I'm all right
When she's awake
I'm up all night
Nothing really matters
Nothing really matters

當她沒事
我也很好
當她醒來
我整夜都沒睡
一切都不是那麼重要
一切都不是那麼重要



=================================

簡單快速的翻了一下

有時間再來修改XD

歌詞真的是很甜蜜阿

Mr. Probz也能走這種曲風

真的是很有趣的一種感覺

但是整體還是很正點 <3


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jesusray 的頭像
    jesusray

    胡言亂語

    jesusray 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()